Το Heidelberg Cement γίνεται Heidelberg Materials
Το Heidelberg Cement γίνεται Heidelberg Materials. Η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα της επωνυμία παρουσία εκατοντάδων εργαζομένων στα κεντρικά της γραφεία στη Χαϊδελβέργη. Η «Χαϊδελβέργη» παραμένει ως συνώνυμο της συνέχειας και της ηγετικής θέσης στην αγορά. Το "Materials" αντικαθιστά το "Cement" και αντιπροσωπεύει ένα καινοτόμο χαρτοφυλάκιο βιώσιμων και έξυπνων δομικών υλικών καθώς και ψηφιακών λύσεων.
«Είμαστε περήφανοι για τις δραστηριότητές μας στο τσιμέντο, αλλά το φάσμα των υπηρεσιών της εταιρείας ξεπερνά κατά πολύ το τσιμέντο. Σήμερα και ακόμη περισσότερα στο μέλλον», δήλωσε ο Δρ Dominik von Achten, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. «Το μέλλον μας είναι βιώσιμο. Το μέλλον μας είναι ψηφιακό. Οι απαιτήσεις των πελατών, οι αγορές και οι ανταγωνιστές αλλάζουν γρήγορα. Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας, η επικοινωνία γίνεται όλο και πιο παγκόσμια. Προκύπτουν ευκαιρίες διαφοροποίησης. Θα είμαστε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που θα προσφέρει τσιμέντο χωρίς άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα ήδη από το 2024. Προωθούμε δυναμικά την κλιμάκωση των δραστηριοτήτων μας στο CCUS: έως το 2030, θα μειώσουμε τις εκπομπές CO2 κατά 10 εκατομμύρια τόνους με το έργα που έχουμε ήδη ξεκινήσει.
Για να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνάμεις μας ως παγκόσμια ομάδα, πρέπει να εμφανιζόμαστε και να ενεργούμε ενωμένοι και να μιλάμε με μία φωνή. Με τη νέα και παγκόσμια μάρκα Heidelberg Materials, δίνουμε στη μεταμόρφωσή μας πρόσωπο και άγκυρα. Συνεχίζουμε να οδηγούμε την αλλαγή στον κλάδο μας προς τη βιωσιμότητα και την ψηφιοποίηση - προς όφελος των πελατών μας, των εργαζομένων μας, των μετόχων μας και της κοινωνίας στην οποία ζούμε».
Σε πρώτο βήμα, το rebranding θα ξεκινήσει σε επίπεδο Ομίλου, όπου η Heidelberg Materials θα παρουσιαστεί αμέσως ως επωνυμία. Από το 2023 και μετά, οι εγχώριες και διεθνείς θυγατρικές θα μετονομαστούν σταδιακά σε Heidelberg Materials.
Ο Jon Morrish, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος για την ανάπτυξη της επωνυμίας, δήλωσε: «Ως πρωτοπόροι στην πορεία προς την ουδετερότητα άνθρακα και την κυκλική οικονομία στη βιομηχανία δομικών υλικών, προσφέρουμε στους πελάτες μας βιώσιμη αξία: Μέχρι το 2030, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε το ήμισυ των εσόδων μας με προϊόντα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η Heidelberg Materials είναι μια ισχυρή επωνυμία που υπερασπίζεται τα παγκόσμια πρότυπα ποιότητας και βιωσιμότητας και συνδυάζει τα δυνατά σημεία των χωρών μας με εκείνα ολόκληρου του Ομίλου».
Στόχος: πρώτη μηδενική εταιρεία στον κλάδο
Το νέο λογότυπο συνδυάζει ορθολογισμό και συναίσθημα. Ενώνει τις παραδοσιακές αξίες και τα μελλοντικά πεδία του Ομίλου. Το σχετικό σήμα είναι νέο: δύο στοιχεία, ενωμένα σε οργανική μορφή, αντιπροσωπεύουν το αρχικό γράμμα «h» της μάρκας. Το μεγαλύτερο σχήμα αντιπροσωπεύει ένα κατασκευαστικό στοιχείο και συνεπώς τις τεχνικές δυνάμεις της Heidelberg Materials. Το μικρότερο στοιχείο συμβολίζει τα μελλοντικά πεδία του Ομίλου.
Η νέα μάρκα αντανακλά τη φιλοδοξία να είναι ανοιχτή για αλλαγές, παραμένοντας προσιτή και αυθεντική. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει ότι η Heidelberg Materials αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα της παγκόσμιας βιομηχανίας οικοδομικών υλικών, με συγκεκριμένο στόχο: να γίνει η πρώτη εταιρεία του κλάδου με μηδενικό καθαρό.